REKLAMACE
NĚCO SE NÁM NEPOVEDLO, NEBO NENÍ PODLE VAŠICH PŘEDSTAV?
Všichni to známe, těšíme se na balíček jak malé děti na novou hračku, ale pak přijde zklamání, protože něco není podle našich představ. Prostě to se občas stane, látka nebo proužek mají trochu jinou barvu, někde se objevila vada nebo se vloudila chybička v zaslaném množství nebo typu zboží. Je to nepříjemné, ale co se dá dělat, i tohle vyřešíme.
V případě, že se něco takového stalo, určitě nám dejte vědět.
Co je tedy potřeba udělat:
1. Zavolejte/napište na číslo +420 723 500 975, kde jsem vám k dispozici každý všední den od 9 do 17 hod. nebo napište na email biaska.prouzky@gmail.com a určitě najdeme společně řešení. Pokud nebudu hned na příjmu, nezoufejte, ozvu se vám hned, jak se mi uvolní ruce.
2. Všechno zboží v metráži stříháme vždycky o něco delší, ale splést se můžeme. Samozřejmě chybu napravíme a dopošleme na naše náklady správné množství. Mějte ale na paměti, že látky se po vyprání obvykle srážejí (některé o 2%, některé i o 10%) a proto při nákupu s tímto faktem počítejte. Byla by škoda, aby vám látka nebo proužek po vysrážení o pár centimetrů nevystačily.
3. Látky, proužky nebo pruženky střižené v metráži se považují za zboží upravené podle přání kupujícího (spotřebitele) a v tomto případě kupující nemůže odstoupit od smlouvy dle §53 odst. 7 obchodního zákoníku. Ale protože i zákazník může udělat chybu, určitě najdeme společné řešení.
4. Ach ty barvy ... objednali jste si pomerančově oranžovou, ale dorazila spíš mandarinková? Bohužel každý monitor ukazuje barvy trochu jinak a stejná fotka se může na jiných zařízeních poměrně dost lišit v závislosti na nastavení. Snažíme se maximálně zachytit skutečnou barvu všeho zboží, ale technika je trochu proti nám. A proto, pokud vám jde o přesný odstín a jiný nepřichází v úvahu, mrkněte na naši nabídku a domluvíme se na zaslání vzorku pro porovnání barvy ještě před objednávkou, ať se vyhneme zbytečným komplikacím s nehodícím se odstínem.
Ale pokud vám dorazil místo objednaného červeného proužku žlutý, pak chyba v monitoru nejpíš nebude 😅. V tom případě dejte vědět a co nejrychleji chybu napravíme (buď pošleme správnou barvu, poskytneme odpovídající slevu na příští nákup nebo zašleme zpět peníze za nedodané zboží).
5. V případě, že potřebujete vrátit jiné zboží než z metráže, je potřeba, aby zboží bylo nepoužité, kompletní a v neporušeném obalu (pokud je relevantní). Na způsobu vrácení se domluvíme.
6. Dostali jste už email o odeslání balíčku, ale ten ani po pár dnech nedorazil? I u přepravních firem nastane občas chybka a v té hromadě zásilek se nějaká zatoulá, kam nemá. Pokud vám v přiměřeně dlouhé době balíček nedorazí, dejte vědět. Budeme kontaktovat přepravce a urgovat bleskové doručení zásilky. Když ani tohle nepomůže, pošleme balíček znovu a zbytek už si s přepravcem dořešíme.
7. Nenašli jste v přechozích bodech informaci, kterou potřebujete? Mrkněte do Obchodních podmínek, kde jsou ještě kvanta dalších informací a nebo nám zavolejte nebo napište a dotaz rádi zodpovíme.